Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Θεμα : Αστεια τελευταια λογια!

Αυτα ειναι μερικα αστεια τελευταια λογια!

-Μονο πάνω από το πτώμα μου!

-Μπα; Και τι σκοπεύεις να κάνεις με αυτό το ρόπαλο;
-Γιατρέ, είναι εύκολη η εγχείριση;
-Αυτή η ρόδα είναι δική μας;
-Τι κάνει αυτό το κουμπί;

-Γιατί, τι θα μου κάνεις, δηλαδή;;
-Έχω ένα κακό προαίσθημα!
-Μην ανησυχείς! Το έχω ξανακάνει!
-Μη φοβάσαι! Δεν πέφτω!
-Εγώ αντέχω τα πάντα!
-Η πιθανότητα να συμβεί αυτό που λες, είναι μία στο εκατομμύριο!
-Και τι τρώτε εσείς, εδώ στη ζούγκλα;
-Δεν υπάρχουν αρκούδες εδώ!
-Πάω σπίτι, γιατί θα με σκοτώσει ο πατέρας μου!
-Μη φοβάσαι, δεν είναι γεμάτο!
-Σε ένα λεπτό θα το έχω φτιάξει!
-Ουπς!
-Αρχίζει να βρέχει! Πάμε κάτω από εκείνο το δέντρο!
-Ποιο καλώδιο θες να κόψω;
-Ας ζητήσουμε οδηγίες από εκείνους τους στρατιώτες!
-Από δω πίσω θα είμαστε ασφαλείς!
-Μην ανησυχείς, έχω δει πώς το κάνουν στην τηλεόραση!
-Εγώ το κρατάω, εσύ πάτα τον διακόπτη!
-Είναι τόσο ήμερο, που μπορείς να βάλεις το κεφάλι στο στόμα του!
-Αυτά τα μανιτάρια τρώγονται!
-Να! Κοίτα πώς θα το κάνω εγώ!
-Δεν φαίνεται βαθύ!
-Πρώτα κόψε το κόκκινο καλώδιο!
-Μπα! Επιτίθεται μόνο όταν απειλείται!
-Ας κρυφτούμε εδώ μέσα! Δεν θα μας βρει ποτέ!
-Προλαβαίνουμε να περάσουμε απέναντι!
-Παράξενη γεύση!
-Σίγουρα αντέχει η γέφυρα;
-Ηρεμήστε όλοι, το τηλεφώνημα ήταν σίγουρα φάρσα!
-Τρέχει κάτι, ρε φίλε;
-Σου μυρίζει κι εσένα υγραέριο;
-Ας το ρισκάρουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου